ساعت هوشمند

بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1

از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه، مدل Watch S1 است که به خوبی حس و حال کلاسیک ساعت‌های قدیمی را به نمایش می‌گذارد و هم آقایان و هم خانم‌ها را به خود جذب می‌کند. شاسی اصلی آن از جنس استنلس استیل ساخته شده و نمایشگر دایره‌ای ۱.۴۳ اینچی آن از جنس یاقوت کبود بوده که از لحاظ استحکام و شفافیت بسیار قوی است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1

در رابطه با ویژگی‌های این مدل باید گفت که در عمق ۵۰ متری آب یا فشار ۵ اتمسفری آب مقاومت خوبی دارد، از بلوتوث ۵.۲ و وای فای در باند ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین قابل اتصال به دستگاه‌های اندروید ۶.۰ به بالا و iOS ۱۰.۰ به بالا است. میکروفن و بلندگویی که در این مدل تعبیه شده به شما امکان می‌دهد که با یک لمس، تماس را از طریق ساعت خود پاسخ دهید. ۱۱۷ حالت ورزشی نیز در آن وجود دارد که ورزش‌های مختلفی از جمله تردمیل، دویدن، پیاده‌روی، یوگا، طناب‌زنی، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره را در بر می‌گیرند.

 ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

این بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه یکی دیگر از ساعت‌های صفحه گرد این برند است که وزنی حدود ۵۴ گرم و صفحه نمایش ۱.۳ اینچی دارد. وزن سبک، طراحی شیک و جذاب و جنس خوب بند و بدنه این محصول، آن را به گزینه‌ای جذاب برای آقایان و بانوان تبدیل می‌کند. Mibro Lite 2 با استفاده از بلوتوث ۵.۱ به موبایل شما (اندروید یا iOS) وصل می‌شود و امکان برقراری تماس و مکالمه را به شما می‌دهد. صفحه نمایش AMOLED HD این محصول، وضوح و شفافیت بالایی داشته و در شرایط نوری مختلف به خوبی قابل مشاهده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

از جمله ویژگی‌ها و امکانات Mibro Lite 2 می‌توان به حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، گام‌شمار، ردیابی و پایش ۶۰ فعالیت ورزشی مختلف و … اشاره کرد. باتری آن نیز ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با استفاده معمولی تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

اگر به دنبال محصولی شیک و باکیفیت هستید که استایل کلاسیک و اسپرت را به خوبی با هم ترکیب کند، این بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه برای شما به شمار می‌رود. ظاهر آن به گونه‌ای است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌پسندند. جنس بند آن سیلیکونی بوده و با سگک بسته می‌شود، صفحه‌ای مستطیلی و ۱.۶ اینچی دارد و با دستگاه‌های اندروید (۴.۴ به بالا) و iOS (۸.۵ به بالا) سازگار است. نوع صفحه نمایش این محصول امولد بوده که ساعت، تاریخ، روز، وضعیت آب و هوا، میزان ضربان قلب، قدم‌هایی که طی کرده‌اید، مسافت طی ‌شده و میزان کالری مصرفی در طول روز را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

این ساعت تنها ۵۳ گرم وزن دارد که روی دست سنگینی نمی‌کند و مزاحم فعالیت‌های ورزشی نیز نمی‌شود. از جمله سایر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر آب تا ۲۰ متر و بند قابل تعویض اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

این مدل علاوه بر اینکه بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه به شمار می‌رود، ظاهری مشابه اپل واچ داشته و با قیمت مناسب‌تر، امکانات مشابهی را به شما ارائه می‌دهد. این ساعت هم با گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون سازگار بوده و با بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی ساخته شده است. وزن آن بدون احتساب بندها ۲۴.۷ گرم بوده و برای کاربری روزمره و ورزشی ساعت خوبی محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

یک میکروفن و اسپیکر روی ساعت Amazfit GTS 2 تعبیه شده که امکان دریافت تماس و مکالمه را می‌دهد (ساعت سیم‌کارت ‌خور نیست و از طریق اتصال به گوشی امکان پاسخ‌دهی وجود دارد). ۳ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این ساعت در نظر گرفته شده که می‌توان ۳۰۰ الی ۶۰۰ موزیک دلخواه را روی آن ذخیره کرد. از جمله سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایش امولد ۱.۶۵ اینچی، سنسور فشار هوا، سنجش اکسیژن خون، شتاب سنج، ژیروسکوپ، ۹۰ حالت ورزشی، باتری مقاوم و ضد آب (تا عمق ۵۰ متری) اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *