جارو رباتیک شیائومی مدل L10S Ultra

  • جنس موتور: NIDEC ژاپن
  • قدرت مکش: 5300 پاسکال
  • مخزن گرد و غبار: 570 میلی لیتر
  • مخزن آب: 270 میلی لیتر
  • دارای قابلیت جدید طی کشی بصورت چرخشی و عمیق
  • قابلیت خشک کردن پد های طی کشی Auto Hot Air Drying
  • دارای سنسور مخصوصی است که می تواند با کمک امواج مافوق صوت فرش‌ را تشخیص داده و برای جلوگیری از خیس شدن فرش، پد طی کشی خود را بالا ببرد
  • ظرفیت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت
  • میزان کارکرد با یکبار شارژ 3 ساعت
  • پیمایش عالی با اسکن لیزری Lidar navagation، سنسور های نقشه برداری 3D و دوربین پیشرفته al – action که از طریق گوشی موبایل محیطی که جارو رباتیک نظافت میکند قابل مشاهده است
  • تکنولوژی جدید برس صد در صد سلیکونی ضد پیچش مو
  • ناوبری دقیق و نقشه برداری محیط سه بعدی تشخیص و اجتناب از اشیاء بصورت هوشمند
  • قابلیت تی کشیدن و جارو کشیدن
  • قابلیت تشخیص فرش و افزایش قدرت مکش بر روی فرش
  • قابلیت تنظیم برنامه ریزی برای نظافت
  • قابلیت ذخیره نقشه های متعدد برای طبقات
  • قابلیت کنترل از طریق نرم افزار اختصاصی

50,378,000 تومان54,800,000 تومان

تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: جارو رباتیک شیائومی مدل L10S Ultra دسته: , , , برچسب:

ویژگی های محصول

  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل
  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل

جارو رباتیک شیائومی DreameBot L10s Ultra یک جارو رباتیک فول اتوماتیک واقعی است که با هوش مصنوعی، هوشمندتر شده و با مکش قدرتمند 5,300 پاسکال، انتظار ما را از یک ربات نظافتچی قدرتمند و اتوماتیک برطرف می‌کند.
جارو رباتیک‌ها نه تنها در زمان و انرژی ما صرفه‌جویی می‌کنند، چه بسا بهتر و دقیق‌تر از جاروبرقی‌های سنتی به نظافت کف مسلط هستند. یکی از جدید‌ترین نمونه‌ جارو رباتی‌های‌ موجود در بازار، DreameBot L10s Ultra است. این جارو رباتی با مکش قدرتمند 5300 پاسکالی، فناوری مسیریابی هوشمند LIDAR و نقشه‌برداری سه‌بعدی، باتری 5200 میلی‌آمپر ساعت و دیگر ویژگی‌های هوشمند خود، یک نظافتگر همه‌کاره و مستقل محسوب شده که حتی وظیفه تخلیه مخزن گرد و غبار و شستشوی تی‌ها را از دوش کاربران برمی‌دارد. در ادامه، ویژگی‌ها و عملکرد جارو رباتیک DreameBot L10s الترا را به طور دقیق بررسی می‌کنیم تا با مطالعه این مقاله، کارایی بی‌نشیر این جارو رباتی را برای شرایط منزل‌تان بسنجید.

نقد و بررسی جارو رباتی شیائومی DreameBot مدل L10s Ultra

طراحی بدنه و کیفیت ساخت

مانند اکثر جاروبرقی‌های رباتی، جارو رباتیک شیائومی DreameBot L10s Ultra نیز دایره‌ای شکل است. رنگ غالب بدنه آن سفید بوده و در طراحی‌اش رگه‌هایی از نقره‌ای به چشم می‌خورد. قطر 350 میلی‌متر و ارتفاع 97 میلی‌‌متری این جارو رباتی، اجازه می‌دهد که به سادگی زیر مبلمان یا دیگر وسایل منزل در رفت و آمد باشد. از طرف دیگر دایره‌ای شکل بودن جاروبرقی‌های رباتی نگرانی‌هایی از بابت تمیز نشدن گوشه‌ها برای کاربران ایجاد می‌کند؛ اما خوشبختانه Dreame برای حل این مشکل، یک برس کناری در جاروی L10s Ultra در نظر گرفته که گرد و غبار را به سمت دهانه مکنده هدایت می‌کند.

 در سطح فوقانی این دستگاه، برج مراقبت LIDAR را مشاهده می‌کنید که به دلیل کوتاه بودن قد این جارو رباتی، هنگام استقرار در زیر مبلمان، با کف آن‌ها برخوردی نخواهد داشت.

در جلوی جارو رباتی DreameBot L10s الترا، یک دوربین RGB قرار دارد که به ربات کمک می‌کند تا نقشه سه بعدی منزل شما را طراحی کند و با توجه به موانع موجود، بهترین استراتژی نظافت را در پیش بگیرد. علاوه بر آن، شما نیز می‌توانید با کنترل دوربین، فعالیت جارو رباتی DreameBot L10s Ultra و حتی امنیت منزل خود را هنگامی که در آنجا حضور ندارید، تحت نظر بگیرید.

در سطح زیرین DreameBot L10s Ultra، توسط دو پد چرخان نظافت مرطوب یا همان عمل تی‌کشی صورت می‌پذیرد. این پدها در عین چرخش افقی، فشار قائمی نیز به سطح وارد می‌کنند تا از پاک شدن سخت‌ترین لکه‌ها اطمینان حاصل شود.

از آنجا که جارو رباتیک شیائومی DreameBot مدل L10s Ultra وظیفه تخلیه مکرر گرد و غبار و تامین آب را از دوش کاربران برمی‌دارد، چندان دور از ذهن نیست که داک یا همان استند مخصوص این جارو رباتی کمی حجیم‌تر از نمونه‌های مشابه باشد؛ زیرا تانکر آب، مخزن محلول پاک کننده و کیسه گرد و غبار را علاوه بر قسمت شارژر، در خود جای داده است. به طور کلی، اگر انتظار نداشته باشید که داک جارو رباتی‌تان در زیر مبلمان قرار بگیرد، ابعاد 423 × 340 × 568 میلی‌متری این داک چندان دست‌وپاگیر نخواهد بود. خوشبختانه، طراحی جارو رباتی DreameBot L10s Ultra و استند مخصوص آن به اندازه‌ای شیک هست که نخواهید آن را از دید پنهان کنید! به همین دلیل است که این جارو رباتیک جزو مستقل‌ترین جاروهای بازار به حساب می‌آید.

کیفیت ساخت جارو رباتی شیائومی DreameBot مدل L10s Ultra

قابلیت نظافت مرطوب و شستشوی خودکار پدها

پدهای دوقلو با سرعت 180 دور در دقیقه می‌چرخند و به‌ویژه زمانی که جارو رباتی از قابلیت ترکیب آب و محلول تمیزکننده بهره می‌برد، با اعمال فشار کافی بر روی زمین، کثیفی را بدون برجای گذاشتن کوچک‌ترین آثار یا لکه‌های آب، پاک می‌کنند. مخزن آب داخل جارو 250 میلی‌لیتر ظرفیت دارد که مسلماً برای تی‌کشی 200 مترمربع کافی است. قابلیت شستشوی خودکار پدها در Dreamebot L10s Ultra، از مهم‌ترین وجوه تمایز این مدل نسبت به نمونه‌های ارزان‌قیمت‌ و میان‌رده محسوب می‌شود. همچنین این جارو رباتی در مسیر بازگشت به ایستگاه پایه، پدهای آلوده خود را بالا نگه می‌دارد و پس از شستشوی کامل، دو ساعت زمان نیاز دارد تا پدها را به طور کامل با گرما خشک کند. بدین ترتیب، نه آلودگی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می‌شود، و نه پدها در معرض رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها قرار می‌گیرند.

امکانات جارو رباتی DreameBot مدل L10s Ultra

قدرت مکش و عملکرد نظافتی

جارو رباتی Dreamebot L10s الترا به لطف قدرت مکش 5300 پاسکالی و برس غلتان لاستیکی خود، مکش عمیقی دارد که حتی بر روی فرش‌های پرزبلند، بسیار موثر خواهد بود.
این ربات همچنین با تکیه بر هوش مصنوعی قدرتمند خود، می‌تواند بافت فرش را از سرامیک تشخیص دهد و رفتار خود را بر اساس آن تنظیم ‌کند. به عنوان مثال، برای جلوگیری از خیس شدن فرش و انتقال آلودگی به سطح آن در حین تی‌کشی، با ورود به محدوده آن پدهایش را به سمت بالا کشیده و در عوض، قدرت مکش خود را افزایش می‌دهد.

قدرت مکش جارو رباتیک DreameBot L10s الترا

تخلیه خودکار

مخزن گرد و غبار جارو رباتیک DreameBot مدل L10s Ultra، حدود 350 میلی‌لیتر ظرفیت دارد که ربات به طور خودکار آن را در کیسه گرد و غبار 3 لیتری ایستگاه پایه تخلیه می‌کند. بنابراین، اگر ماکزیمم فعالیت جارو رباتی را در نظر بگیریم، تنها وظیفه کاربران این است که هر 60 روز یکبار کیسه گرد و غبار آن را تخلیه کنند. حتی مسئولیت شستشو و خشک کردن پدهای خیس نیز برعهده شما نیست و به معنای واقعی کلمه، جارو رباتیک شیائومی DreameBot L10s Ultra در کارش مستقل عمل می‌کند.

زباله داخل استند در مخزن 3 لیتری، آب تمیز برای شستشوی پد در مخزن 2.5 لیتری و آب آلوده حاصل از شستشوی پدها در مخزن 2.4 لیتری روی استند جای قرار دارد.

استند برای تخلیه خودکار زباله، شستشوی پد و شارژ جارو

فناوری ناوبری LIDAR، نقشه‌برداری 3D و خدمات کنترل هوشمند

در حالت عادی، شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های جارو رباتی DreameBot L10s Ultra یا داک شارژ، آن را کنترل کنید، اما کنترل هوشمندتر و پیشرفته‌تر این جارو رباتیک شیائومی، از طریق اپلیکیشن‌های Mi Home یا Dreamehome و حتی دستیارهای صوتی در تلفن همراه است. کافی است در یکی از این اپلیکیشن‌های یاد شده یک حساب کاربری ایجاد کنید و اگر حساب کاربری دارید، صرفاً جارو رباتی DreameBot L10s Ultra را به آن معرفی و اضافه کنید. بدین ترتیب ربات نظافتچی پس از اولین پیمایش کامل منزل شما، یک نقشه مجازی از آن تولید می‌کند که توسط اپلیکیشن‌های نام‌برده امکان ویرایش، انتخاب نام فضا، دیوارکشی مجازی و معرفی فضاهای ممنوعه در آن وجود دارد. علاوه‌ بر این، یک نقشه سه‌بعدی از مبلمان و دیوارها توسط جارورباتی تولید می‌شود. البته این نقشه سه‌بعدی در فرایند نظافت سطح دوبعدی زمین چندان کار‌آیی نداشته و بیشتر قدرت Dreametech را به رخ می‌کشد! شایان ذکر است که امنیت تمامی نقشه‌ها و ارتباطات این جارو رباتی زیر نظر TÜV SÜD بوده و با استانداردهای امنیت سایبری ETSI EN 303 645، مطابقت دارد.

قابلیت کنترل هوشمند DreameBot L10s Ultra به کاربران اجازه می‌دهد که در هر لحظه وضعیت جارو رباتی را بررسی کنند، با استفاده از اپلیکشین موقعیت جارو رباتی و نواحی نظافت‌شده را ردیابی کنند، مناطق خاصی را برای نظافت انتخاب کنند، تی‌کشی یا غبارروبی را برای جارو تعیین کنند، درجه قدرت مکش و میزان رطوبت پدها را تغییر دهند و به طور کلی، فرایند نظافت منزل خود را آن‌طور که دوست دارند، شخصی‌سازی کنند. ربات نیز می‌تواند با صدای بلند وضعیت خود را اعلام کند.

ظرفیت باتری

بعید است که Dreamebot L10s Ultra پیش از اتمام نظافت منزل برای شارژ شدن به ایستگاه پایه برگردد؛ زیرا باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی آن قادر است تا 210 دقیقه در مود بی‌صدا یا 160 دقیقه در مود جاروبرقی و تی‌کشی همزمان دوام بیاورد. بنابراین، برای منازل کوچک یا مساحت‌های کمتر از 150 متر مربع، احتمال توقف کار جارو رباتی Dreamebot L10s Ultra بسیار محدود خواهد بود.

مشخصات جارو رباتیک شیائومی DreameBot L10s Ultra

  • وزن: 8.9 کیلوگرم
  • ابعاد: 350 در 350 در 97 میلی متر
  • مکش: 5300 پاسکال
  • باتری: 5200 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت نظافت مرطوب
  • فناوری ناوبری LIDAR
  • تخلیه خودکار زباله
  • شستشوی خودکار پدها
  • شارژدهی 160 تا 210 دقیقه‌ای
  • پشتیبانی از Mi Home یا Dreamehome
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • نویز 59dB
قدرت مکش

5300 پاسکال

عملکرده

اجارو کردن طی کشیدن مکش

WiFi:

قابلیت کنترل از راه دوردارد

ظرفیت محفظه گرد و غبار

350 میلی لیتر

نوع باتری

Li-Ion

میزان شارژدهی باتری

210 دقیقه

مدت زمان شارژ شدن کامل

5 ساعت

نشانگر وضعیت شارژ باتری

دارد

استند شارژ

دارد

بازگشت خودکار به ایستگاه شارژ

بله

مکان های مورد استفاده

انواع سطوح سخت مانند سطوح چوبی یا لمینت، کاشی، پارکت، وینیل و غیره و فرش‌هایی با پرز کم

نوع سنسور

سنسور برخوردسنسور تشخیص فرش (افزایش اتوماتیک قدرت موتور برای نظافت فرش)سنسور ضد سقوط از ارتفاعسنسور مجاورت

قابلیت جذب مایعات

ندارد

قابلیت مدیریت چند اتاق

دارد

قابلیت مدیریت پله ها

دارد

سیستم نقشه برداری فضا

دارد

قابلیت برنامه ریزی

دارد

قابلیت محدود کردن دسترسی

دارد

نوع برس

برس چرخشی مرکزی

نوع فیلتر

فیلتر بهداشتی قابل شستشو

تایمر

دارد

ریموت کنترل

ندارد

طراحی ارگونومیک

دارد

تعداد چرخ ها

۲ چرخ برای حرکت آسان و سریع

نوع ناوبری

لیزری LDS

عرض

330 میلیمتر

رنگ

سفید

گارانتی

18 ماهه می سرویس

,

اصالت کالا و سلامت فیزیکی

حمل و نقل کالا
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی مدل L10S Ultra”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی