ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Max
ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Max 1,748,000 تومان1,848,000 تومان
بازگشت به محصولات
ساعت هوشمند هایلو مدل RS5
ساعت هوشمند هایلو مدل RS5 2,098,000 تومان2,198,000 تومان

ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR2

– قابلیت تماس و مکامله تلفنی
– قابلیت برقراری تماس خودکار در شرایط اضطراری (SOS)
– پشتیبانی از دستیار صوتی
– دارای بازی های متنوع و جذاب
– ارزیابی 70 فعالیت ورزشی
– مقاوم در برابر آب با گواهینامه IP68
– دارای نمایشگر با کیفیت FHD AMOLED
– قابلیت نمایش پیام های متنی ، اعلان تماس ، کنترل موزیک ، آلارم و..
– مجهز به قابلیت سطح اکسیژن خون ، ضربان قلب ، پایش خواب و…

2,879,500 تومان2,979,500 تومان

تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR2 دسته: , , , برچسب:

ویژگی های محصول

  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل
  • حاوی 70 درصد الکل خالص
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده
  • بدون نیاز به آبکشی
  • قابل حمل

ساعت هوشمند شیائومی مدل Kieslect KR 2 به تازگی قرار است به بازار معرفی شود و با ویژگی های بی نظیری که دارد، همگان را شگفت زده کند. یک ساعت همراه با نمایشگر همیشه روشن و ویژگی های فوق العاده جذاب که می تواند کارایی خوبی هم داشته باشد. این ساعت کیسلکت می تواند با طراحی زیبا و ویژگی های هوشمندانه، جایگاه خوبی در بازار ساعت های هوشمند داشته باشد.

معرفی ساعت هوشمند شیائومی Kieslect KR 2

یکی از مهم ترین جذابیت هایی که در ساعت های هوشمند، توجه ویژه ای به آن می شود، طراحی شیک و زیبای آن ها است. صفحه نمایش رنگی و لمسی همراه با بدنه ای باکیفیت می تواند جذابیت خاصی را برای ساعت به همراه داشته باشد. علاوه بر این که کیفیت ساعت های هوشمند شیائومی بسیار بالا است، می توانیم به قیمت مناسب آن ها نیز اشاره ای داشته باشیم که پاسخگوی هر فرد با نیاز و سلیقه متفاوت هست. در سمت راست بدنه ساعت، شاهد وجود سه دکمه هستیم که هریک کارایی مخصوص به خود را دارند. بنابراین با کمک آن ها می توانید به راحتی دسترسی خوبی به ساعت خود داشته باشید.

طراحی ساعت هوشمند کیسلکت KR 2

زمانی که از طراحی ساعت هوشمند شیائومی مدل kieslect kr 2 صحبت می کنیم، در حقیقت اشاره به بدنه و متریال به کار رفته در آن داریم. حتی این تمایل را داریم تا به نمایشگر و کاربردهای آن هم اشاره ای داشته باشیم. بدنه این ساعت هوشمند را از فلز تولید کردند تا مقاومت بالایی را شاهد باشیم. وزن این ساعت هوشمند کیسلکت با توجه به متریال کاربردی در آن، 39 گرم است که این وزن را بدون بند بیان نمودند.
بندهای تولید شده برای ساعت را از جنس سیلیکونی و یا مغناطیسی انتخاب کردند تا کارایی بهتری داشته باشد. ابعاد بند مورد نظر هم 22 میلی متر است و در حقیقت، ابعاد استانداردی شناخته می شود. رنگی هم که برای ساعت انتخاب کردند و با آن مورد عرضه قرار گرفته است، مشکی می باشد.

صفحه نمایش ساعت Kieslect KR 2

در رابطه با نمایشگری که برای این ساعت تعبیه کردند هم باید بدانید که ظاهری گرد دارد و در ابعاد 1.43 اینچی است. این نمایشگر را از نوع AMOLED ساختند و میزان وضوحی که می توان برای آن بیان نمود، شامل 466*466 پیکسل هست. جالب است بدانید که نمایشگر از نوع سوپر دینامیک هست و قابلیت همیشه روشن دارد. یا این که از دیگر ویژگی های این محصول، می توانیم به 2.5 بعدی بودن آن هم اشاره ای داشته باشیم.

باتری بی نظیر همراه با شارژدهی مناسب

یک باتری با ظرفیت 360 میلی آمپری را برای ساعت هوشمند شیائومی مدل kieslect kr2 در نظر گرفتند. به منظور شارژ آن بایستی حداقل 2 ساعت را در نظر داشته باشید تا بتوانید به صورت کامل آن را شارژ نمایید. عمر باتری فوق العاده طولانی است که آن را جهت استفاده های روزانه، بسیار مناسب تر از چیزی که فکر می کنید، جلوه می دهد.
این ساعت در حالت استندبای می تواند تا 15 روز دوام آورد. اما عمر باتری در حالت استفاده معمولی از آن، چیزی در حدود 4 تا 5 روز است. پس از گذشت این مدت زمان، لازم است تا نسبت به شارژ مجدد آن اقدام نمایید. از یک کابل شارژ مخصوص جهت این کار استفاده کنید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع مصرف شما است. برخی افراد استفاده کمتر و یا بیشتری از ساعت هوشمند Kieslect خود دارند و این مورد می تواند تعیین کننده زمان شارژدهی ساعت مورد نظر باشد.

 

مقاومت بالا در مقابل آب

توجه داشته باشید، ساعتی که خریداری می کنید در مقابل پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم باشد. در تولید این نوع از ساعت هوشمند شیائومی، استاندارد IP68 را به کار بردند. پس می توانید با خیال راحت از این ساعت استفاده کنید و آن را دست کنید. البته توجه داشته باشید که در دست داشتن این ساعت در زمان انجام ورزش هایی همچون شنا، می تواند دردسرساز باشد و مشکلاتی را برای شما به همراه آورد. بنابراین قابلیت فرو رفتن در آب را ندارد و نمی تواند در این رابطه دوامی آورد.

 

حسگرها و نوع اتصالات ساعت هوشمند کیسلکت KR2

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید در هر ساعت هوشمندی به دنبال آن باشیم، حسگرهایی است که در تولید این ساعت به کار رفتند. سنسورهای کیفیت و پایش وضعیت خواب دارای اهمیت بالایی هستند. بنابراین اگر دچار اختلال خواب هستید، لازم است تا به بررسی این مورد با کمک ساعت هوشمند فوق بپردازید. همچنین مانیتورینگ ضربان قلب هم به صورت 24 ساعته در حال فعالیت خواهد بود.
پس اگر احیانا از ناراحتی قلبی رنج می برید، می توانید روی کمک این حسگر حساب کنید تا به صورت دقیق تشخیص دهد که شما در چه شرایطی قرار دارید. در عین حال بایستی به میزان اکسیژن موجود در خون هم دقت داشته باشید که نکات مهمی در رابطه با سلامتی شما و بدن خود ارائه می دهد. سنسور آن در ساعتی که مورد معرفی قرار دادیم تعبیه شده است تا به شما کمک نماید.

مودهای ورزشی ساعت کیسلکت KR 2

ویژگی دیگری که برای این ساعت هوشمند شیائومی مدل kieslect kr 2 می توانیم بیان نماییم، وجود مودهای متفاوتی است که در ساعت kieslect فوق در نظر گرفتند. با استفاده از این ساعت هوشمند می توانید ورزش های جذاب و متفاوت بسیاری را تجربه کنید. از دویدن و پیاده روی گرفته تا قایق سواری و ورزش های رزمی، همه و همه برای شما قابلیت اجرا دارند. بنابراین با خیال راحت ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا برنامه جذابی از اجرای آن دریافت دارید.

قابلیت شخصی سازی نمایشگر

در کنار تمامی موارد بیان شده، می توانیم به قابلیت شخصی سازی نمایشگر ساعت فوق اشاره داشته باشیم. بیشتر از 200 صفحه در آن تعبیه کردند تا بتوانید بر اساس شرایط و علاقه خود، انتخاب کنید و ظاهر جذابی را برای ساعت خویش به وجود آورید.

قابلیت مکالمه

ویژگی آخر که اهمیت فراوانی هم دارد، پشتیبانی ساعت از تماس های دریافتی در تلفن همراه است. شما با کمک بلوتوث نسخه 5.3 می توانید به راحتی به گوشی خود متصل شوید. به این ترتیب تمامی تماس های دریافتی خود را از طریق ساعت هوشمند شیائومی که در اختیار دارید، پاسخ دهید. حتی لازم است بدانید که با بالا بردن دست خود، امکان پاسخگویی به تماس های خود را خواهید داشت.

وزن

58 گرم

ابعاد قاب

11.65 × 46.4 میلی‌متر

جنس بند

سیلیکونی + مگنتی

اندازه صفحه نمایش

1.43 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

466 × 466 پیکسل

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری

360 میلی آمپر

عمر باتری

– 7 روز استفاده عادی
– 20 روز در حالت استندبای

اتصالات

Bluetooth 5.3

سازگاری با

Android 5.0 و IOS 11 به بالا

حسگرها

سنسور ضربان قلب ، شتاب سنج ، ردیابی چرخه قاعدگی , حسگر گام شمار و سنسور کنترل سطح اکسیژن خون

قابلیت مکالمه

دارد

کمپانی سازنده

کیسلکت

کشور سازنده

چین

رنگ

مشکی

,

نقره ای

گارانتی

6 ماه تعویض قطعه و 12 ماه خدمات پس از فروش

,

اصالت کالا و سلامت فیزیکی

حمل و نقل کالا
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی